Известие

Collapse
No announcement yet.

Загрява на градско с включен климатик

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от hf hpe
    Първоначално публикувано от nick


    Много благодаря за труда и написването на изключително изчерпателното описание на нещата. Довечера или утре ги почвам стъпка по стъпка и ще видя какво ще излезе.

    Още веднъж ,мого благодаря!
    само да добавя, че забравих
    ако се окаже изгорял ресостата на перката за ремонта му важи същото както за написаното по горе
    само при теб като отиваш в магазина разликата е в това, че в зависимост от мощноста на перката има разлика в съпротивленията, за това си носи старото с теб
    Да допълня колегата - има и 1 реле с електроника в кутията , която е закрепена на радиатора. Най-голямото реле.
    Вътре в него има платка с SMD елементи и 2-3 трансзистора, които управляват самото реле. При мен имаше 2 студени спойки на тази платка.Открих ги с лупа.
    В датчика на радиатора влиза 1 маса и датчика я подава на 1 от останалите 2 кабела - 1 и 2 ра степен на вентилатора. Тези 2 минуса управляват транзисторите на описаната по-горе платка.
    лошото е, че нещо зачестиха студените спойки .Презапоявах и на платката на климатроника, и на това реле .
    Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
    Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

    Comment

    Working...
    X